Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (49°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (57°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (286°) | 3 m/s |
2000 m.n.m. | (278°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (263°) | 5 m/s |
štart | (45°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (41°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (324°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (279°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (267°) | 5 m/s |
štart | (286°) | 7 m/s |
900 m.n.m. | (288°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (291°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (293°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (284°) | 6 m/s |
štart | (338°) | 11 m/s |
900 m.n.m. | (339°) | 11 m/s |
1500 m.n.m. | (315°) | 9 m/s |
2000 m.n.m. | (284°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (271°) | 8 m/s |
štart | (356°) | 9 m/s |
900 m.n.m. | (356°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (349°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (321°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (308°) | 8 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (91°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (104°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (349°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (299°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (293°) | 5 m/s |
štart | (138°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (143°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (269°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (276°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (281°) | 5 m/s |
štart | (216°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (223°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (241°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (265°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (273°) | 6 m/s |
štart | (268°) | 5 m/s |
900 m.n.m. | (264°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (250°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (266°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (276°) | 6 m/s |
štart | (318°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (311°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (276°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (277°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (285°) | 7 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (172°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (198°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (236°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (251°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (255°) | 9 m/s |
štart | (182°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (191°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (212°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (210°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (212°) | 10 m/s |
štart | (96°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (101°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (197°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (209°) | 10 m/s |
2500 m.n.m. | (213°) | 12 m/s |
Bývalý lyžiarsky vlek. Pristáva sa na ľavo už zhruba v polke prevýšenia vleku. Núdzovo je možné pristáť aj vedľa spodnej stanici lanovky.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.