Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (5°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (15°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (220°) | 3 m/s |
2000 m.n.m. | (230°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (238°) | 7 m/s |
štart | (322°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (325°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (255°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (275°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (260°) | 5 m/s |
štart | (227°) | 1 m/s |
900 m.n.m. | (240°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (265°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (275°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (275°) | 7 m/s |
štart | (352°) | 11 m/s |
900 m.n.m. | (355°) | 11 m/s |
1500 m.n.m. | (330°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (280°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (268°) | 8 m/s |
štart | (4°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (10°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (0°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (325°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (310°) | 7 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (58°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (100°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (85°) | 1 m/s |
2000 m.n.m. | (295°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (295°) | 4 m/s |
štart | (219°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (225°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (235°) | 3 m/s |
2000 m.n.m. | (260°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (270°) | 3 m/s |
štart | (123°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (165°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (215°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (235°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (258°) | 7 m/s |
štart | (225°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (225°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (225°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (230°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (258°) | 6 m/s |
štart | (291°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (285°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (230°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (235°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (263°) | 5 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (75°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (165°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (225°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (245°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (258°) | 12 m/s |
štart | (297°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (265°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (255°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (220°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (218°) | 9 m/s |
štart | (5°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (5°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (210°) | 3 m/s |
2000 m.n.m. | (215°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (213°) | 12 m/s |
Terén využívaný hlavne na svahové lietanie. Dobré prevýšenie a stredne strmá hrana, na ktorej je možné svahovať už pri slabšom vetre. Obmedzuje ho niekoľko vzdušných priestorov. Dobre dostupný s autom z južnej strany, pristáva sa však na severnej strane.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.