| Výška | Smer vetra | Sila vetra |
|---|---|---|
| 1500 m.n.m. | (305°) | 3 m/s |
| štart | (322°) | 12 m/s |
| 2500 m.n.m. | (320°) | 14 m/s |
| 1500 m.n.m. | (305°) | 2 m/s |
| štart | (327°) | 8 m/s |
| 2500 m.n.m. | (325°) | 12 m/s |
| 1500 m.n.m. | (290°) | 3 m/s |
| štart | (320°) | 9 m/s |
| 2500 m.n.m. | (323°) | 12 m/s |
| 1500 m.n.m. | (285°) | 6 m/s |
| štart | (311°) | 9 m/s |
| 2500 m.n.m. | (325°) | 11 m/s |
| 1500 m.n.m. | (260°) | 2 m/s |
| štart | (312°) | 5 m/s |
| 2500 m.n.m. | (325°) | 8 m/s |
| Výška | Smer vetra | Sila vetra |
|---|---|---|
| 1500 m.n.m. | (275°) | 5 m/s |
| štart | (279°) | 8 m/s |
| 2500 m.n.m. | (275°) | 8 m/s |
| 1500 m.n.m. | (270°) | 7 m/s |
| štart | (266°) | 8 m/s |
| 2500 m.n.m. | (275°) | 8 m/s |
| 1500 m.n.m. | (260°) | 7 m/s |
| štart | (260°) | 9 m/s |
| 2500 m.n.m. | (270°) | 9 m/s |
| 1500 m.n.m. | (255°) | 7 m/s |
| štart | (251°) | 9 m/s |
| 2500 m.n.m. | (263°) | 8 m/s |
| 1500 m.n.m. | (245°) | 7 m/s |
| štart | (241°) | 9 m/s |
| 2500 m.n.m. | (248°) | 8 m/s |
| Výška | Smer vetra | Sila vetra |
|---|---|---|
| 1500 m.n.m. | (245°) | 8 m/s |
| štart | (236°) | 12 m/s |
| 2500 m.n.m. | (235°) | 13 m/s |
| 1500 m.n.m. | (235°) | 9 m/s |
| štart | (235°) | 12 m/s |
| 2500 m.n.m. | (235°) | 11 m/s |
| 1500 m.n.m. | (235°) | 11 m/s |
| štart | (235°) | 13 m/s |
| 2500 m.n.m. | (233°) | 12 m/s |
Terén s výborným prevýšením a peknými výhľadmi. Využívaný hlavne na súťaže. Ako bežný štartovný bod pri preletoch nie moc využívaný z niekoľkých dôvodov (chránená oblasť, bez lanovky, komplikované vybavovanie vjazdu autom na cestu). Občas sa využíva na spôsob hike & fly. Ideál je slabý vietor južných smerov.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Je zakázané vzlietať a pristávať v tejto oblasti mimo vyhradených koridorov (prelet je povolený).
Pre vzlietanie a pristávanie sú vyhradené koridory:
Lety sa uskutočňujú v dennom čase hodinu po východe a hodinu pred západom slnka.