Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
900 m.n.m. | (255°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (272°) | 8 m/s |
štart | (269°) | 9 m/s |
2000 m.n.m. | (265°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (274°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (255°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (260°) | 7 m/s |
štart | (261°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (262°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (275°) | 9 m/s |
900 m.n.m. | (255°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (260°) | 8 m/s |
štart | (260°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (260°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (269°) | 7 m/s |
900 m.n.m. | (240°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (259°) | 8 m/s |
štart | (262°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (265°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (268°) | 9 m/s |
900 m.n.m. | (210°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (259°) | 8 m/s |
štart | (254°) | 9 m/s |
2000 m.n.m. | (248°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (248°) | 10 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
900 m.n.m. | (265°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (277°) | 16 m/s |
štart | (275°) | 17 m/s |
2000 m.n.m. | (272°) | 19 m/s |
2500 m.n.m. | (267°) | 19 m/s |
900 m.n.m. | (275°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (278°) | 14 m/s |
štart | (274°) | 14 m/s |
2000 m.n.m. | (270°) | 14 m/s |
2500 m.n.m. | (264°) | 15 m/s |
900 m.n.m. | (280°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (275°) | 12 m/s |
štart | (270°) | 13 m/s |
2000 m.n.m. | (265°) | 13 m/s |
2500 m.n.m. | (260°) | 17 m/s |
900 m.n.m. | (275°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (273°) | 11 m/s |
štart | (271°) | 12 m/s |
2000 m.n.m. | (270°) | 12 m/s |
2500 m.n.m. | (267°) | 14 m/s |
900 m.n.m. | (50°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (272°) | 4 m/s |
štart | (271°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (270°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (268°) | 12 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
900 m.n.m. | (35°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (77°) | 3 m/s |
štart | (153°) | 3 m/s |
2000 m.n.m. | (254°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (245°) | 7 m/s |
900 m.n.m. | (45°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (72°) | 6 m/s |
štart | (119°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (180°) | 1 m/s |
2500 m.n.m. | (208°) | 7 m/s |
900 m.n.m. | (40°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (74°) | 7 m/s |
štart | (100°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (135°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (185°) | 6 m/s |
900 m.n.m. | (45°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (64°) | 7 m/s |
štart | (67°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (70°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (158°) | 7 m/s |
900 m.n.m. | (30°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (62°) | 8 m/s |
štart | (66°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (72°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (351°) | 5 m/s |
Veľké prevýšenie, nádherné výhľady a celkovo iná liga lietania. Lietať sa sem chodí hlavne na jeseň a to za slabého vetra. Jarná a letná termika sa veľmi neodporúča. Terén nie je vhodný pre začínajúcich pilotov.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Je zakázané vzlietať a pristávať v tejto oblasti bez povolenia (prelet je povolený). Povolenie je možné vyžiadať telefonicky na čísle 052/4780311 najneskôr v deň plánovaného letu. Je potrebné uviesť meno, priezvisko a koridor.
Pre vzlietanie a pristávanie sú vyhradené koridory:
Maximálny počet letov na jednom vyhradenom mieste za 1 deň nesmie prekročiť limit 10 letov. Lety sa uskutočňujú v čase od 09:00 do 16:00.