Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (236°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (254°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (281°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (296°) | 7 m/s |
štart | (242°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (254°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (264°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (271°) | 7 m/s |
štart | (231°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (247°) | 9 m/s |
2000 m.n.m. | (257°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (267°) | 10 m/s |
štart | (217°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (234°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (241°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (249°) | 10 m/s |
štart | (248°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (233°) | 13 m/s |
2000 m.n.m. | (228°) | 16 m/s |
2500 m.n.m. | (231°) | 17 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (290°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (283°) | 12 m/s |
2000 m.n.m. | (272°) | 13 m/s |
2500 m.n.m. | (272°) | 14 m/s |
štart | (281°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (275°) | 10 m/s |
2000 m.n.m. | (266°) | 13 m/s |
2500 m.n.m. | (263°) | 15 m/s |
štart | (336°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (275°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (270°) | 12 m/s |
2500 m.n.m. | (264°) | 16 m/s |
štart | (340°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (300°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (275°) | 11 m/s |
2500 m.n.m. | (272°) | 15 m/s |
štart | (347°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (311°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (283°) | 11 m/s |
2500 m.n.m. | (276°) | 13 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (63°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (89°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (152°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (189°) | 9 m/s |
štart | (65°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (116°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (177°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (202°) | 8 m/s |
štart | (68°) | 11 m/s |
1500 m.n.m. | (116°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (191°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (221°) | 7 m/s |
štart | (66°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (118°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (177°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (199°) | 6 m/s |
štart | (66°) | 11 m/s |
1500 m.n.m. | (111°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (164°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (194°) | 4 m/s |
Terén s peknými výhľadmi a výborným prevýšením. Lietať sa sem chodí hlavne termika za slabého vetra (JZ). Štart sa nachádza priamo v kotlíku, takže hneď po štarte sa zvyčajne nalietava do stupáku. Malou nevýhodou je štart orientovaný na západ a pristávanie na západnej strane zatiaľ čo vývoz autom je možný z východnej.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.