Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (36°) | 11 m/s |
1500 m.n.m. | (45°) | 11 m/s |
2000 m.n.m. | (44°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (36°) | 10 m/s |
štart | (36°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (45°) | 12 m/s |
2000 m.n.m. | (41°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (38°) | 9 m/s |
štart | (28°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (32°) | 11 m/s |
2000 m.n.m. | (33°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (27°) | 8 m/s |
štart | (28°) | 11 m/s |
1500 m.n.m. | (30°) | 11 m/s |
2000 m.n.m. | (25°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (18°) | 8 m/s |
štart | (31°) | 12 m/s |
1500 m.n.m. | (33°) | 11 m/s |
2000 m.n.m. | (20°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (17°) | 7 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (18°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (343°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (327°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (336°) | 4 m/s |
štart | (286°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (295°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (292°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (281°) | 4 m/s |
štart | (183°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (253°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (272°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (283°) | 7 m/s |
štart | (197°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (227°) | 10 m/s |
2000 m.n.m. | (235°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (262°) | 10 m/s |
štart | (197°) | 14 m/s |
1500 m.n.m. | (205°) | 14 m/s |
2000 m.n.m. | (259°) | 13 m/s |
2500 m.n.m. | (270°) | 14 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (295°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (305°) | 13 m/s |
2000 m.n.m. | (307°) | 12 m/s |
2500 m.n.m. | (300°) | 12 m/s |
štart | (290°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (310°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (309°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (307°) | 8 m/s |
štart | (270°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (284°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (289°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (288°) | 5 m/s |
štart | (282°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (299°) | 9 m/s |
2000 m.n.m. | (302°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (303°) | 9 m/s |
štart | (283°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (297°) | 11 m/s |
2000 m.n.m. | (301°) | 10 m/s |
2500 m.n.m. | (297°) | 11 m/s |
Terén s peknými výhľadmi a výborným prevýšením. Lietať sa sem chodí hlavne termika za slabého vetra (JZ). Štart sa nachádza priamo v kotlíku, takže hneď po štarte sa zvyčajne nalietava do stupáku. Malou nevýhodou je štart orientovaný na západ a pristávanie na západnej strane zatiaľ čo vývoz autom je možný z východnej.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.