Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (33°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (35°) | 10 m/s |
2000 m.n.m. | (22°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (16°) | 7 m/s |
štart | (26°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (37°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (43°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (28°) | 6 m/s |
štart | (14°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (27°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (54°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (36°) | 4 m/s |
štart | (19°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (33°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (41°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (9°) | 3 m/s |
štart | (34°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (30°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (23°) | 3 m/s |
2500 m.n.m. | (10°) | 3 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (163°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (197°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (269°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (276°) | 2 m/s |
štart | (169°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (196°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (197°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (240°) | 3 m/s |
štart | (194°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (172°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (194°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (245°) | 4 m/s |
štart | (206°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (174°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (216°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (247°) | 3 m/s |
štart | (194°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (204°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (255°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (263°) | 4 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (195°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (219°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (235°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (254°) | 6 m/s |
štart | (186°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (222°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (225°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (245°) | 7 m/s |
štart | (222°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (222°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (231°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (249°) | 7 m/s |
štart | (273°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (276°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (273°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (270°) | 8 m/s |
štart | (290°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (309°) | 3 m/s |
2000 m.n.m. | (308°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (297°) | 8 m/s |
Terén s peknými výhľadmi a výborným prevýšením. Lietať sa sem chodí hlavne termika za slabého vetra (JZ). Štart sa nachádza priamo v kotlíku, takže hneď po štarte sa zvyčajne nalietava do stupáku. Malou nevýhodou je štart orientovaný na západ a pristávanie na západnej strane zatiaľ čo vývoz autom je možný z východnej.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.