Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (356°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (327°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (307°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (341°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (359°) | 5 m/s |
štart | (109°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (314°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (312°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (354°) | 3 m/s |
2500 m.n.m. | (7°) | 4 m/s |
štart | (268°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (271°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (36°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (22°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (21°) | 4 m/s |
štart | (283°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (299°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (6°) | 2 m/s |
2000 m.n.m. | (44°) | 3 m/s |
2500 m.n.m. | (24°) | 3 m/s |
štart | (70°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (357°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (41°) | 1 m/s |
2000 m.n.m. | (82°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (43°) | 3 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (141°) | 5 m/s |
900 m.n.m. | (166°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (212°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (264°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (275°) | 2 m/s |
štart | (153°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (172°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (199°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (199°) | 2 m/s |
2500 m.n.m. | (240°) | 2 m/s |
štart | (197°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (197°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (195°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (206°) | 3 m/s |
2500 m.n.m. | (246°) | 3 m/s |
štart | (172°) | 1 m/s |
900 m.n.m. | (201°) | 1 m/s |
1500 m.n.m. | (211°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (238°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (263°) | 4 m/s |
štart | (203°) | 1 m/s |
900 m.n.m. | (206°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (229°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (245°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (265°) | 5 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (180°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (208°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (219°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (242°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (257°) | 5 m/s |
štart | (186°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (219°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (233°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (240°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (256°) | 8 m/s |
štart | (225°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (225°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (245°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (253°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (263°) | 10 m/s |
štart | (253°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (249°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (250°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (257°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (265°) | 10 m/s |
štart | (294°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (276°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (262°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (264°) | 10 m/s |
2500 m.n.m. | (269°) | 11 m/s |
Terén s dobrým prevýšením. Svahovať je tu možné už pri slabšom vetre. Termicky dobre aktívny, vhodný na prelety po vetre (JV). Často sa stáva, že fúka J-JZ aj keď je hlásený JV. Je to z dôvodu údolného prúdenia, v ktorom sa terén nachádza. Blízko terénu sa nachádzajú vzdušné priestory LZR225B a Sliač TMA. Veľkou nevýhodou je, že štart je prístupný zo severnej strany, pristáva sa však na južnej. Zvykne sa to riešiť buď šoférom, alebo 2 autami.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.