Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (176°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (209°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (244°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (271°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (291°) | 6 m/s |
štart | (156°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (245°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (278°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (282°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (293°) | 5 m/s |
štart | (236°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (240°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (270°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (274°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (275°) | 7 m/s |
štart | (194°) | 6 m/s |
900 m.n.m. | (207°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (238°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (258°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (262°) | 8 m/s |
štart | (247°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (246°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (256°) | 10 m/s |
2000 m.n.m. | (249°) | 11 m/s |
2500 m.n.m. | (244°) | 12 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (278°) | 7 m/s |
900 m.n.m. | (274°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (277°) | 12 m/s |
2000 m.n.m. | (273°) | 13 m/s |
2500 m.n.m. | (270°) | 14 m/s |
štart | (311°) | 12 m/s |
900 m.n.m. | (301°) | 12 m/s |
1500 m.n.m. | (282°) | 11 m/s |
2000 m.n.m. | (271°) | 11 m/s |
2500 m.n.m. | (262°) | 12 m/s |
štart | (299°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (297°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (290°) | 14 m/s |
2000 m.n.m. | (272°) | 14 m/s |
2500 m.n.m. | (253°) | 15 m/s |
štart | (332°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (315°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (282°) | 13 m/s |
2000 m.n.m. | (267°) | 11 m/s |
2500 m.n.m. | (256°) | 13 m/s |
štart | (338°) | 5 m/s |
900 m.n.m. | (336°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (294°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (270°) | 11 m/s |
2500 m.n.m. | (267°) | 12 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (87°) | 6 m/s |
900 m.n.m. | (108°) | 7 m/s |
1500 m.n.m. | (181°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (221°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (229°) | 10 m/s |
štart | (105°) | 10 m/s |
900 m.n.m. | (117°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (182°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (222°) | 11 m/s |
2500 m.n.m. | (230°) | 10 m/s |
štart | (93°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (102°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (237°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (246°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (240°) | 10 m/s |
štart | (96°) | 10 m/s |
900 m.n.m. | (106°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (179°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (223°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (229°) | 7 m/s |
štart | (93°) | 10 m/s |
900 m.n.m. | (96°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (170°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (231°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (235°) | 6 m/s |
Terén s dobrým prevýšením. Svahovať je tu možné už pri slabšom vetre. Termicky dobre aktívny, vhodný na prelety po vetre (JV). Často sa stáva, že fúka J-JZ aj keď je hlásený JV. Je to z dôvodu údolného prúdenia, v ktorom sa terén nachádza. Blízko terénu sa nachádzajú vzdušné priestory LZR225B a Sliač TMA. Veľkou nevýhodou je, že štart je prístupný zo severnej strany, pristáva sa však na južnej. Zvykne sa to riešiť buď šoférom, alebo 2 autami.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.