Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (42°) | 3 m/s |
900 m.n.m. | (43°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (58°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (39°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (35°) | 8 m/s |
štart | (11°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (6°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (27°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (36°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (38°) | 7 m/s |
štart | (349°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (3°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (19°) | 5 m/s |
2000 m.n.m. | (25°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (31°) | 5 m/s |
štart | (38°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (41°) | 5 m/s |
1500 m.n.m. | (35°) | 6 m/s |
2000 m.n.m. | (28°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (16°) | 5 m/s |
štart | (65°) | 5 m/s |
900 m.n.m. | (76°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (16°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (19°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (15°) | 6 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (306°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (291°) | 3 m/s |
1500 m.n.m. | (320°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (339°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (349°) | 4 m/s |
štart | (227°) | 2 m/s |
900 m.n.m. | (253°) | 2 m/s |
1500 m.n.m. | (310°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (310°) | 5 m/s |
2500 m.n.m. | (315°) | 3 m/s |
štart | (221°) | 4 m/s |
900 m.n.m. | (229°) | 4 m/s |
1500 m.n.m. | (284°) | 4 m/s |
2000 m.n.m. | (287°) | 4 m/s |
2500 m.n.m. | (281°) | 4 m/s |
štart | (195°) | 5 m/s |
900 m.n.m. | (206°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (239°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (256°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (274°) | 8 m/s |
štart | (185°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (196°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (226°) | 11 m/s |
2000 m.n.m. | (249°) | 10 m/s |
2500 m.n.m. | (273°) | 12 m/s |
Výška | Smer vetra | Sila vetra |
---|---|---|
štart | (311°) | 9 m/s |
900 m.n.m. | (315°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (318°) | 13 m/s |
2000 m.n.m. | (315°) | 13 m/s |
2500 m.n.m. | (306°) | 14 m/s |
štart | (288°) | 7 m/s |
900 m.n.m. | (301°) | 6 m/s |
1500 m.n.m. | (312°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (318°) | 7 m/s |
2500 m.n.m. | (314°) | 8 m/s |
štart | (264°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (273°) | 8 m/s |
1500 m.n.m. | (289°) | 7 m/s |
2000 m.n.m. | (299°) | 6 m/s |
2500 m.n.m. | (309°) | 6 m/s |
štart | (274°) | 10 m/s |
900 m.n.m. | (284°) | 9 m/s |
1500 m.n.m. | (297°) | 8 m/s |
2000 m.n.m. | (299°) | 8 m/s |
2500 m.n.m. | (311°) | 7 m/s |
štart | (297°) | 8 m/s |
900 m.n.m. | (302°) | 10 m/s |
1500 m.n.m. | (315°) | 10 m/s |
2000 m.n.m. | (321°) | 9 m/s |
2500 m.n.m. | (316°) | 9 m/s |
Terén s dobrým prevýšením. Svahovať je tu možné už pri slabšom vetre. Termicky dobre aktívny, vhodný na prelety po vetre (JV). Často sa stáva, že fúka J-JZ aj keď je hlásený JV. Je to z dôvodu údolného prúdenia, v ktorom sa terén nachádza. Blízko terénu sa nachádzajú vzdušné priestory LZR225B a Sliač TMA. Veľkou nevýhodou je, že štart je prístupný zo severnej strany, pristáva sa však na južnej. Zvykne sa to riešiť buď šoférom, alebo 2 autami.
Pre zobrazenie informácií, klikni na ktorýkoľkvek objekt (vrátane trasy) na mape.
Tento terén sa nenachádza v žiadnom vzdušnom priestore.
Tento terén sa nenachádza v žiadnej chránenej oblasti.